A Watch Dogs kreatív reklámkampánya után ezúttal a Ubisoft jövőbeli terveiről lesz szó, melyeket Tony Key, a cég egyik marketinges vezetője osztott meg a nagyérdeművel.
Amikor egy interjúban a Watch_Dogs sorozattá építése került szóba, Tony így reagált: "Minden játékunknak ez a lényege; bele sem kezdenénk valamibe, ha nem bíznánk abban, hogy franchise-t építhetünk köré. Nincs több próba-szerencse - az túl drága lenne." Játékosként nem feltétlenül örülhetünk ennek a kijelentésnek, de lássuk be, pénzügyi szempontból érthető a cég álláspontja.
A készítők a játék fejlesztése közben sokat merítenek a valós megfigyelési rendszerekről szóló hírekből, gondoljatok például a nemrég kirobbant NSA PRISM botrányra, amit Tony is megemlített:
"A Watch Dogs egyik részében Aiden (a főszereplő) belép egy bérház megfigyelő rendszerébe, és meglesi, ki mit csinál. Itt látható egy olyan tag, aki egy próbababával ül a lakásában, és beszélget vele. A PRISM sztori egy szerdai napon kezdődött, mi pedig pénteken már ki is küldtük ezt a screenshotot, 'Sosem tudhatod, épp ki figyel' kommenttel. Viszonylag gyorsan tudtunk reagálni, és lényegében erről szól a közösségi média." A két nap talán annyira nem is gyors, főleg az arckönyvek világában, de nézzük ezt el Tony-nak, és inkább szurkoljunk neki és a csapatnak, hogy valóban egyedi, élvezetes játékot hozzanak össze, amit érdemes lesz folytatni.
A Watch Dogs megjelenése ugyan még odébb van (az ígéretes hackermóka november 22-én érkezik PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra, valamint PlayStation 4-re és Xbox One-ra), de a várakozás fájdalmát enyhítheti a tudat, hogy a játék magyar felirattal kerül a boltok polcaira.