Már eléggé közel vagyunk a Tom Clancy's The Division megjelenéséhez, sokan talán már le is szedtétek a nyílt béta kliensét, viszont a Ubisoft szeretne biztosra menni, úgyhogy a tévénézőket is megpróbálják meggyőzni egy igen jól eltalált reklámmal.
A reklámban az akció és az adrenalin pumpálása helyett inkább az érzelmeinkre igyekeztek hatni a készítők, ugyanis a videó lényege az, hogy az egyszerű emberek szemszögéből hasonlítsa össze a társadalom összeomlása előtti és utáni állapotot. A gazdagok földönfutók lettek, a bűnözők pedig zsarnokok, szóval tényleg nagyon átrendeződtek az erőviszonyok, a gyönyörű zene és rendezés pedig remekül el is adja az egészet.
A Tom Clancy's The Division megjelenés március 8-án várható PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on. Ti mennyire várjátok? Játszani fogjátok a bétát?