Egy pillanatra nagyon megijedtünk, amikor legutóbb foglalkoztunk ezzel a játékkal, hiszen éppen arról volt szó, hogy a végeredmény talán nem is lesz olyan jó, mint amilyennek a Ubisoft beharangozta, ami a cég legutóbbi félrelépéseit ismerve nem tűnt annyira hihetetlennek. Szerencsére a rémhíreknek hamar vége lett, most pedig ismét arról hallhatunk, hogy mitől is lesz olyan izgalmas a Tom Clancy's The Division. Mi pedig szeretünk bízni másokban.
A játék narratív dizájnere, John Björling legutóbb egy interjúban beszélt a munkájáról és arról, hogy hogyan közelítik meg a történetmesélés kérdését egy olyan összetett és masszív játékban, mint a The Division. Björling amolyan átmenetet képez az írók és a programozók között, szóval mindkét irányból jól átlátja, hogy miért is jelent ez kihívást.
A dizájner szerint a játék történetét képző rendszert egy hatalmas kirakósjátékhoz lehet a leginkább hasonlítani, ahol rengeteg apró kis elem van, amelyek valamilyen módon egymásra hagyatkoznak, ennél fogva sokkal nagyobb odafigyelést követelt meg az ellentmondások elkerülése, mint az átfogó történetszál megtervezésre.

Björling viszont azt is elmondta, hogy míg a kicsit tradícionálisabb BioShock és Spec Ops: The Line is sikeresen újragondolták a történet szerepét a játékokban, addig a jövőben nagyobb teret fognak nyerni az ilyen egyedi módon felépített narratívák.
A Tom Clancy's The Division megjelenés még 2015-ben esedékes PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on. Ti mennyire várjátok?