A Ubisoft most kicsit kedvez mindazoknak, akik többet szeretnének megtudni a Tom Clancy's The Division játékmenetéről, ugyanis megosztott egy az E3-on bemutatott demó részleteiről szóló posztot a hivatalos blogján keresztül.
A Ubisoft azzal kezdi a magyarázatot, hogy a The Division garantáltan más lesz, mint a többi apokalipszis témájú játék abban az értelemben, hogy elsősorban nem a túlélésért játszunk. A legfőbb célunk az, hogy minden visszatérjen a régi kerékvágásba. Ez rendkívül nehéz feladat még egy olyan speciális ügynöknek is, mint akit irányítunk, de szerencsére számos eszköz segíti majd a haladásunkat. Az első és legfontosabb a holografikus térkép, amelyet bárhol megtekinthetünk és láthatjuk rajta az adott terület biztonsági szintjét, a fertőzés szintjét és a polgárok morálját - ezeket úgy javíthatjuk, ha teljesítjük a területen található célokat.
A fejlesztők rámutatnak arra is, hogy a The Division játékmenetében elengedhetetlen a jó stratégia. Az E3-as demóban (a fenti videó) láthattuk, amikor banditák egy csoportja civilekre támad, így természetesen a The Division tagjainak muszáj volt beavatkoznia és megmentenie őket. Miközben a banditák vezetője a hangosbeszélővel volt elfoglalva és a társai rá figyeltek, addig az ügynökök bekerítették a többieket és tüzet nyitottak rájuk, viszont egynek sikerült megszöknie és figyelmeztetni mindenkit, ezért egy nagy tűzharccal végződött az egész. A Ubisoft elismerte, hogy a jelenet megrendezett volt, ezzel szerették volna prezentálni, hogy milyen lehet egy nagyobb összecsapás kimenetele, a fedezékharc és olyan másodlagos képességek használata, mint a Firefly drone vagy a lángszóró torony.
A posztból kiderült pár friss információ a The Division egyik legegyedibb funkciójáról, a companion alkalmazásról is. A demóban például két játékost segített egy harmadik támogatóként fellépő gamer, aki egy drone irányítását végezte a játék companion applikációjával, tableten keresztül. A Ubisoft szerint ez szinkronban van a valódi játékmenettel, vagyis tableten valós időben figyeljük a játékosokat és környezetüket. Ennél is fontosabb, hogy a közeli ellenfeleket is észrevesszük már azelőtt, hogy társaink bármit is látnának és megjelölhetjük az ellenséget, így a szövetségesek még a falakon keresztül is láthatják őket.
Végül a fejlesztők emlékeztettek mindenkit arra, hogy a Tom Clancy's The Division hatalmas játék és a demó csak egy kicsiny részét mutatta be ennek az óriási világnak, amit a Snowdrop Engine hajt.
Ti mit gondoltok a fent ismertetett részletekről?