Az idei, de ha realistán nézzük, inkább a jövő év egyik legígéretesebb alkotása a The Division, ami nem csak holmi mellékprojekt, hanem valószínűleg a Ubisoft jelenleg legfontosabb készülő terméke.
Minden erőforrást bevetnek, hogy a játék olyan legyen, amilyennek először megismertük. A Ubisoft Massive viszont ha bírná egyedül, ha nem, kap egy kis segítséget a jelenleg nem kimondottan túlterhelt Ubisoft Reflectionstől, ami legutóbb a Driver: San Franciscót készítette, most pedig a The Crew fejlesztéséből is kiveszi a részét. A csapat körülbelül negyven százaléka, 200 fő dolgozik most a The Divisionön. „A játék minden rendszerén dolgozunk: a fő karaktereken, az ellenfeleken, az RPG tartópillérein, Manhattan megépítésén, az online komponenseken és így tovább.” - nyilatkozta Pauline Jacquey ügyvezető igazgató. A két stúdió egyébként nem a kiadó parancsára dolgozik együtt, ők szerettek volna kooperálni.