Ryan Barnard, a Ubisoft Massive munkatársa kemény szavakkal illette a jelenlegi online játékok által biztosított közösségi élményt, amit reményei szerint a The Divison új szintre emel majd.
Barnard az OXM-nek adott interjújában mondta el, hogy a The Division egyik legfontosabb célkitűzése egy jól működő közösség kialakítása, ami szerinte kiveszett a mai játékokból. „Már nincs igazi közösség a játékokban. Az emberek félnek megszólalni a játékokban, mert az esetek többségében egy 12 év körül srác fröcsög vissza, miközben az anyukádról vagy más felmenőidről tesz megjegyzéseket" - mondta Barnard.
Barnard úgy fogalmazott, hogy az online játékoknál a közösség lényegben halott, amit azzal magyaráz, hogy a Google, a Youtube, illetve maguk a játékok is pontosan megmondják, mit kell csinálni, és ezáltal teljesen kiveszett a játékosok közti interakció, információcsere. Barnard ezért a The Division megjelenésééig nem szeretne túl sokat elárulni, hogy ne vegye el a felfedezés örömét a játékosoktól.
A The Divison PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra érkezik 2014 végén.
Szerintetek sincs igazi közösség a mai online játékokban? Nektek melyik az a játék, amiben eddig kifogástalan közösségi élményben volt részetek?