A Tom Clancy's The Division a Spike VGX-en mutatta meg magát, vagyis inkább azt, hogy mire is képes a Snowdrop Engine és most a fejlesztők egy blogot is nyitottak, amiben a motor csodájáról beszélnek.
A Tom Clancy's The Division motorját három pillérre építették fel; legyen erős, valós idejű és szórakoztató. "Mindent, amit a fejlesztők megcsinálnak, annak azonnal benne kell lennie a játékban, hogy azonnal tudják, hogy működni fog-e" - olvasható a posztban.
Az a lényeg, hogy a Snowdrop lehetővé teszi, hogy a fejlesztés folyamatában a játék mindig játszható marad. A Massive szerint "ezzel megoldással biztosíthatják a lehető legjobb minőséget".
A VGX-en bemutatott trailerben látott pusztítás nem előregyártott volt, hanem "minden teljes egészében dinamikus". A stúdió nagy hangsúlyt fektetett a rombolásra és elmondták, hogy a "játékban látható effekteket nem gyártották le előre, hanem minden alkalommal máshogy reagál a környezet, annak függvényében, hogy milyen fizikai erők vannak éppen jelen".
A Ubisoft Massive még zárásképpen kijelentette, hogy a Tom Clancy's The Division egy vérbeli next-gen játék és a Snowdrop egy 100%-ban következő generációs motor. Nagyon kíváncsian várjuk, hogy mit lesz képes kisajtolni a gépeinkből a The Division, de az eddig látottak alapján elég bizakodóak vagyunk.
Ti mit gondoltok?