A Titanfall bétájának Xbox One-os változata 792p-s felbontásban futott, de a Respawn azt ígérte, a végleges változatig ezen még javítanak rajta, és remélhetőleg megközelítik a natív 900p-s felbontást.
Most, hogy már a végleges verzió is elérhető, egy sasszemű Reddit felhasználó neki is esett a pixelek számolgatásának. Összehasonlította a screenshotot egy bétából származó képpel, és legnagyobb bánatára azt tapasztalta, hogy a két kép felbontása megegyezik. A béta óta semmi sem változott, a Titanfall még mindig 792p-ben renderel.
A Respawn fejlesztői jelenleg gőzerővel kalapálják a PC-s változatot, az ugyanis még némi optimalizációra szorul. Vince Zampella Twitteren erősítette meg, hogy egyelőre csak a V-Sync bekapcsolásával érhető el a 60 FPS, de már dolgoznak a javításon. A V-Sync lagot és széteső képet okozhat, ami nem a legideálisabb egy pörgős FPS esetében.
@AjayLikesGaming no, but working on it
— Vince Zampella (@VinceZampella) 2014. március 8.
Ha esetleg nem csaptatok volna még le az év egyik legígéretesebb lövöldéjére, a PC World előrendelői akciójában most lehetőségetek van ezt pótolni.