A fórumon feltett kérdésre, miszerint milyen hatással is lesz az Xbox Cloud szolgáltatás a többjátékos lövöldére Jon Shiring programozó csak annyit válaszolt: a Titanfall játszása közben a frissítést észre sem fogjuk venni.
„A zárt Alpha során 3 frissítést is eszközöltünk, teljesen áttéve a játékosokat az egyikről a másikra, anélkül, hogy ők ebből bármit is éreztek volna. A változtatások közben semmit sem vettek észre (egy pár hiba kijavításának kivételével). Az biztos, hogy a továbbiakban is javítani fogunk, ha találunk benne kivetnivalót, de természetesen nem tudunk mindent a szerveren helyrepofozni, így pár korrigálás klienssel lesz majd elérhető.”
A Respawn továbbá kijelentette, hogy az ausztrál játékosok számára nem lesz saját helyi képviseletű szerverük, annak ellenére, hogy a Microsoftnak, az Xbox gyártójának már védjegyének számít a cloud szerverek biztosítása.
A Titanfall márciusban kerül majd kiadásra PC, Xbox 360 és Xbox One platformokra. További infók később, de egy szóbeszéd februári bétát emleget. Kinek hogy tetszik eddig a játék?