A korábban Call of Duty címeken dolgozó Jason West és Vince Zampella 2010-ben alapították meg stúdiójukat. Első játékukhoz nem terveznek egyjátékos módot: a Titanfall szigorúan online móka lesz.
Zampella úgy gondolja, hogy csak nagyon kevesen vinnék végig az egyjátékos kampányt. A fejlesztésre fordított idő, energia túl sok lenne nekik, nincs elég emberük és különben is: ez még csak egy feltörekvő kis stúdió. "Kis" hatvan-valahány fős stúdió, tegyük hozzá kétkedve.
A stúdió feje viszont így érvel: egy nagyobb csapatnak körülbelül hat hónapra lenne szüksége, hogy elkészítsenek egy egyjátékos küldetést, amin a játékosok nyolc perc alatt végigszaladnak. Úgy számolja, legfeljebb a játékosok 5%-a vinné végig a Titanfall egyjátékos módját, ha lenne.
"De most tényleg, felosztod a csapatot. Az két különböző játék. Máshogy vannak egyensúlyozva, más távlatokban gondolkoznak. De az emberek több száz órát szánnak a többjátékos módra összehasonlítva azzal a kis idővel, amíg végigszaladnak a kampányon. Szóval miért fordítanánk rá erőforrásokat?"
Nyilván ők tudják jobban, de ha már így alakult, reméljük, legalább multiplayer játéknak kiváló lesz. A Titanfall megjelenése 2014 elején várható, PC-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra.