Hogy kik Ők és mit akarnak, azt senki sem tudja. Egy dolog azonban biztos, a Metropolis srácai soha egyetlen pillanatig sem állították, hogy földönkívüliekről lenne szó. Rejtély övezi tehát a fejlesztők által is rejtélyesnek titulált alkotást. Míg a történet legfontosabb elemeit homály fedi, annyit már sikerült kideríteni, hogy helyszínként London városa fog szolgálni, s az erőteljesnek, s kellően fordulatosnak ígért történet során nem kell mindig magányosan ténykednünk. Mindeközben teljesen egyedi fegyverünknek köszönhetően bizonyos kötöttségek mellett persze, nem csak az ellenséget fektethetjük ki, hanem egész épületeket tehetünk a földdel egyenlővé. Hogy mit is takar az egyedi fegyver esetünkben? Nos, alaphangon csak egyetlen fegyelmezésre alkalmas eszköz van nálunk, amelyhez különféle alkatrészeket találhatunk, s ezek felhasználásával módosíthatunk rajta.
A Pimp my Gun módszer lényege, hogy a két különálló egységet képező csővel bíró fegyver a rendelkezésre álló alkatrészek révén számtalan lehetséges módon kombinált tűzelési típussal látható el. Megtehetjük, hogy az egyik csőből gépfegyver módjára ólmot, míg a másikból napalmot szórunk az ellen nyakába. Egyszerűbben: Egy fegyverünk van, két tüzelési móddal, ám megfelelő alkatrészek birtokában mi dönthetjük el (bármikor változtathatunk rajta), hogy melyik milyen áldást szórjon. A saját fejlesztésü NexNitrous Engine PC-n DirectX 10-es effektekkel dobja fel a látványt, ám vélhetően a konzoltulajok (PS3, X360) sem panaszkodhatnak majd. Fix megjelenési időponttal még nem rendelkezik a mű, főleg most, hogy pár hónapja egyesültek a szintén lengyel CD Projekttel. Legkorábban valamikor 2008. és 2009. fordulóján jelenhet meg.