Minél többet látunk a The Witcher 3: Wild Huntból, annál inkább el hisszük, hogy annak lebilincselő története, magával ragadó látványvilága és hibátlan játékélménye újraértelmezi majd a szerepjátékok fogalmát.
A játék vezető dizájnere Maciej Szcześnik szerint az új hardverek tökéletes eszközök lesznek majd a Geralt történetének átadásához. „Annyi erőt akarunk belesűríteni, amennyit csak lehet abba a csapásba, ami remélhetőleg jó időre megváltoztatja majd az RPG műfajt. Mindkét konzol kiváló és lehetőséget adnak arra, hogy őrülten jó vizuális hatásokat hozzunk létre, és új játékmenet ötleteket valósítsunk meg. A next-gen hardverek egyben a nyílt világú RPG-k grafikáját és történetmesélését is a következő generációba léptetik.”
„Egy kiemelkedően jó RPG-t akartunk készíteni a next-gen platformokra. Az volt a célunk, hogy a közösség a forradalmi értékéért szeresse a játékot, és ne azért, mert jelenleg ez az egyetlen ilyen játék az új gépekre. Persze ez is segíthet, de mi nem gondolkodunk ezen. A lehető legjobbat akartuk kihozni a dologból, és nem a konkurenciamentes győzelem volt a cél. Az eleve butaság lett volna, mivel mindig van egy másik játék, legyen az RPG, stratégia, sport vagy lövöldözős; a játékosok nem ragadnak le egy műfajnál. Reméljük, hogy elér mindenkihez, aki értékeli a jó történeteket egy felnőtt környezetben. Mindig is a történet volt az élmény legfontosabb része, de ezúttal akár a harcrendszer is lehetne a fókusz, így az akciókedvelők is szeretni fogják.”
Ha hihetünk Szcześniknek, hírnevéhez illően monumentális befejezést fog kapni a The Witcher széria. „Nem is akarjátok tudni mennyi meló van ebben. Egy olyan játékot készítünk, aminek 36 különböző befejezése van, 3 teljesen játszható epilógussal, melyek mind a játékos döntései szerint alakulnak, minden kapcsolódik egymáshoz. 100 óra játékidő, rengeteg küldetés és döntéshelyzet. Képzeljétek el mennyi idő ezt összehozni. Nem akarjátok tudni.”
A Witcher 3: Wild Hunt még idén megjelenik PS4-re, Xbox One-ra, és PC-re.
Jó lesz.