Dan Connors, a Telltale Games ügyvezető igazgatója egy interjú során elárulta, hogy a The Walking Dead nem kizárólag a teszteknek és díjazásoknak köszönheti a sikerét, hiszen a zombis kalandjáték-sorozatot a nézők is legalább annyira szerették, mint a kritikusok.
Dan örömittasan kürtölte világgá, hogy az eddig megjelent öt The Walking Dead epizódból összesen 8,5 millió példányt sikerült értékesíteniük világszerte, amely nem csak az ujjongásra ad okot, de megfelelő táptalajt képez a produktum második évadának. Dan szerint az eladott példányszám legnagyobb része a november és december hónapokat felkaroló ünnepi időszakban manifesztálódott, de nem kel félteni az iOS rendszert használó eszközökre vásárolt kópiákat sem, amik nagy mértékben hozzátettek a végeredményhez.
A The Walking Dead első évada tavaly április és november között mutatkozott be a játékosoknak (PC-re, PS3-ra, X360-ra, Mac-re és iOs eszközökre), a második évadra azonban még várnunk kell, ám a fejlesztők már azt is elárulták egy korábbi interjúban, hogy a zombis őrület után eltudnának képzelni egy epizodikus megjelenésű Star Wars, HALO vagy Half-Life szériát is.