Az idei év első felében két olyan MMO is elstartol, amihez havi előfizetés szükséges. Merész húzás, az ilyen játékok az utóbbi időkben free-to-playként végezték, de a The Elder Scrolls Online és a Wildstar is esélyes arra, hogy elkerülje végzetét.
A Bethesda fontosnak tartja, hogy kiálljon a havidíjas modell mellett. Pete Hines alelnök most egy újabb interjúban jelentette ki, hogy ez a döntés bizony a játék, és nem utolsó sorban a játékosok érdekeit szolgálja, és tudják, hogy így egy szűkebb közönséget tudnak elérni, de alapvetően is ez volt a terv. „Nem egy olyan játékot akarunk csinálni, amit mindenki automatikusan megvesz, aki szokott játékokkal játszani. Ez egy egyedi játék. Nincsenek lövöldözős elemek, nincsenek földönkívüliek.” - mondta.
„Olyan verziót akarunk csinálni, ami szerintünk a legjobb, és a legjobb élményt nyújtja. Ez azzal jár, hogy rengeteg embert, rengeteg tartalomkészítőt rá kell állítanunk az időszakosan (négy-, öt-, hathetente) megjelenő tartalmakra.”
Hines szerint a tartalmi frissítések sokkal komolyabbak lesznek, mint más játékok esetében. Úgy érezzük majd, mintha folyamatosan DLC-ket kapnánk. Úgy legyen.
A The Elder Scrolls Online április 4-én jelenik meg PC-re és Mac-re, júniusban pedig next-gen konzolokra.
Játszottatok a bétával? Hogy tetszett?