A Dead Island fejlesztőinek úgy látszik nagyon bejön a közelharcos kaszabolás, nem is nagyon akarják elengedni a stílust. A Dead Island esetében tökéletesen megfelelt, hogy a kezdő túlélőnk hatalmas parasztlengőkkel hasogatja a zombikat, a Hellraid esetében azonban mégiscsak egy lovag lesz a főszereplő, itt oda kell figyelni a helyes technikára.
Ennek érdekében fel is vették a kapcsolatot egy hagyományőrző egyesülettel, hogy a lehető legautentikusabban modellezhessék le a középkori kardforgatók technikáit. A csapat ettől függetlenül nem használ majd Motion Capture-t, manuálisan építik fel a karakter mozgását.
A Hellraid jogait egyelőre egyetlen kiadó sem tudhatja magáénak, de valószínűleg hamarosan változik majd a helyzet. A játékot akár négyen is tolhatjuk co-opban, a Game Master technológiának köszönhetően pedig nem lesz két ugyanolyan végigjátszás. A Hellraid még idén megjelenik PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, feltéve hogy lesz kiadója.
Hogy tetszik? Vagy inkább a csapat másik projektje, a Dying Light érdekel?