Aki az elkövetkező pár órában szeretne egy kicsit Battlefrontozni, az lehet, hogy nem fog tudni. Ma érkezik az új patch, és emiatt a DICE lekapcsolja a szervereket, minden platformon máskor.
A PC-seknek reggel 9 és 10 között nem volt elérhető a játék, a PlayStation 4-esek pár perce újra játszhatnak, az Xbox One-os szerverek karbantartása viszont 1-kor kezdődik és kb. 2-ig tart. Ezután mindenki letöltheti a februári frissítést. A csomag része a Battle of Jakku DLC tartalma, így azt a továbbiakban nem kell külön leszedni a Store-ból, és a már letöltött fájlok nyugodtan törölhetők. Emellett bekerült a Twilight on Hoth pálya, melyen Walker Assault, Supremacy, Turning Point, Blast, Fighter Squadron, Drop Zone és Heroes vs. Villains módokban játszhatunk, illetve a Survival in the Ice Caves küldetés csatlakozott a Survival módhoz. A Turning Pointot újabb pályákon, a Jundland Wastesen, a Forest of Endoron, az Outpost Betán és a SoroSuub Centroplexen is pörgethetjük.
A beállításokban ha kikapcsoljuk a zenét, akkor az egész játékban sehol nem fogjuk már hallani, és állíthatjuk a szemcsésedést a Video menüben. Ami a fegyvereket illeti, az elsődleges fegyverek 10%-kal többet sebeznek a légi járművekre, a Bowcaster erősebb lett, viszont kisebb a hatótávolsága, a Barrage sebzését 5-tel növelték, a cooldownt csökkentették, a kilőtt gránátok pedig nem tűnnek el, ha a Refresh Power-upot aktiváljuk, és rögtön kilövünk egy újabb kört. A Homing Shot 1,2 másodperc alatt méri be a célt 1,5 helyett, és akit becéloznak vele, miközben az AT-GAR toronyban ül, értesítést kap. Az ION Torpedo gyorsabb lett, és növelték a hajlási szöget is. Ha a Pulse Rifle-lel célzunk, 30%-kal lassabban tudunk mozogni, a Cycle Rifle-lel viszont 40%-kal gyorsabban, és a golyó sebességét is növelték. Az Orbital Strike pedig mindig rendeltetésszerűen működik.
A járműveken szintén változtattak. Az A-Wing hitboxa nőtt, ha eltalál egy AT-ST-t, miközben a pajzsa aktív, sebződik, a Slave I-gyel láthatjuk, mely lázadó gépek használnak épp pajzsot, valamint javították az AT-ST-vel, az AT-AT-val és a T-47-tel kapcsolatos hibákat.
A többjátékos módok esetében a legnagyobb változás, hogy a Walker Assaultban minden pályán más értékkel nőtt az AT-AT-k életerje. A Supremacyban, a Droid Runban és a Hero Huntban több mapon javították a spawnpontokat. A további változásokról itt olvashattok részletesen.