Hirdetés

Star Trek - a játék ártott a filmnek?

|

A Star Trek: Sötétségben rendezője fikázza a Digital Extreme Star Trek játékát, a rajongók meg fikázták az ő filmjét. Mindenki boldog?

Hirdetés

J.J. Abrams nehezen viseli, hogy a hardcore rajongók a legrosszabb Star Trek filmjének választották legutóbbi munkáját? Azt biztos, hogy a pocsék játékadaptációt nem nézte túl jó szemmel. 

Míg a filmmel kapcsolatban megoszlanak a vélemények, a Star Trek játéknál a világ gamerei egyetértenek abban, hogy kontár munkával állnak szemben (GSO teszt itt), aminek ilyen formában nem lett volna szabad megjelennie. Abramsnek sem tetszett a játék, amiről a Gamerhubnak elmondta, hogy a végeredmény borzasztó csalódás volt számára, és hogy a kezdeteknél maguk is részt vettek a készítésben. „Idővel láttuk, hogy olyan irányba haladnak a dolgok, amelyek távol álltak a mi elképzeléseinktől, ezért kénytelenek voltunk kiszállni. Sajnos ők azonban folytatták, annak ellenére, hogy amit csináltak… gagyi” – mondta Abrams.

Abrams szerint a videojáték bukása azért is szégyenletes, mert minden lehetőség adott volt, hogy egy érdekes, izgalmas játék szülessen, ami tovább mélyíthette volna a Star Trek világát, azonban a fejlesztők nem tudtak élni a helyzettel. „Számomra talán érzelmileg volt a legfájóbb ez az egész, hiszen látástól vakulásig dolgoztunk egy filmen, hogy jó legyen, és erre jön ez a játék, ami a világ minden táján egyet jelent a fércmunkával. Azt hiszem, ez rengeteget ártott a filmnek is.”



A negatív tapasztalatok ellenére Abrams nem vesztette el a videojátékokba vetett hitét, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy jelenleg is épp egy Valve projecten is dolgozik. Azt azonban megjegyezte, hogy a jelenlegi szokások, ami a videojáték- és filmadaptációkat jellemzik, tarthatatlanok. „A végük mindig az, hogy az ember úgy érzi, az egész valami nagyszabású marketing stratégia része volt, amit olyanok találtak ki, akik egy szobában ülve csak azon fáradoznak, hogy juthatnának minél több pénzhez. Így nem lehet se jó filmet, se jó videojátékot készíteni” – magyarázta Abrams.



Abrams azt is elmondta, hogy egy film, videojáték, könyv, vagy épp egy dal értékéhez csak annyi kell, hogy saját médiumának lehetőségein felül megragadja azt, amiben egyedi és teljes élményt tud nyújtani, és jelenleg Valve-val közösen épp ilyen szellemiségben dolgoznak. 

Mi lesz majd itt a Star Wars mozi után? Bele sem merünk gondolni...

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)