Hirdetés

Tomb Raider - bukta, vagy nem bukta?

|

Érdekes helyzet állt elő a legújabb Tomb Raider-rel kapcsolatban: keveset, mégis sokat adtak el belőle. Most akkor hogy is van ez?

Hirdetés

Tegnap adtuk hírül, hogy a rengeteg pozitív értékelés (saját Tomb Raider tesztünket itt találjátok) és visszajelzés ellenére a Tomb Raider 2013 nem produkált olyan eladási adatokat, melyek alapján sikeresnek nevezhetjük.

Ezt helyezi furcsa megvilágításba az a tény, amit a GDC 2013-on Darrell Gallagher, a Crystal Dynamics feje jelentett be, miszerint a Tomb Raider sorozat legtöbbet eladott részével van dolgunk. Sőt, Lara új kalandját vásárolták meg az első héten a legtöbben, a szériából minden epizód kevesebb példányban kelt el ennyi idő alatt.

Gallagher azt is megsúgta, hogy a Crystal Dynamics eddigi legnagyobb játékáról van szó, amin két stúdió is dolgozott: míg Kaliforniában a Crystal az egyjátékos részt hegesztette, addig a kanadai Eidos Montreal a többjátékos módot formálta.

Kérem szépen, tessék megmondani: most sikeres, vagy végső soron nem az a Tomb Raider 2013? Azt értem, hogy a kiadó Square Enix többet szeretett volna eladni belőle, de ha ezzel egyidőben a sorozat legjobban fogyó részével van dolgunk, akkor az összes eddigi Tomb Raider bukta volt? Vagy hogy is van ez?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)