„Srácok. A Valve épp a kiadta a teljes Source 2 motort.” Ezt az üzenetet olvashatták ma reggel a Dota 2 rajongók. RoyAwesome, aki izgatottan lesett bele a tegnap este megjelent Workshop eszköztárba tudta velünk, hogy egy új korszak kezdődött el, és mi észre sem vettük.
„Minden ebben a csomagban egy új játék. Dota darabokból és kódokból van, melyek átkerültek a Source 2-re” – írta Roy a Reddit topikjában. „Minden fájl, aminek köze van a Source motorhoz 2-essel van megjelölve: engine2.dll, vconsole2.exe, vphysics2.dll. Amikor a rendszer a térkép fájlt kéri be, akkor .vmap állományt akar. A másik lehetőségünk ekkor, hogy .vmf (Source 1.0) állományt adunk meg.”
A tegnap megjelent Dota 2 Workshop Tools csomaggal a modderek spéci pályákat és játékmódokat készíthetnek a Valve MOBA címéhez. „Ehhez a fejlesztőknek szánt frissítéshez elég komoly rendszer szükséges jelenleg, így nem mindenki lesz képes rá, hogy futtassa az eszközöket. Jelenleg a moddereknek 64bites Windowsra, és Direct3D 11-es kompatibilitású GPU-ra lesz szükségük.”
„Jelenleg is azon dolgozunk, hogy minél több gép futtathassa ezeket (32bites, Windows XP-s konfigok is). Első körben ki akartuk küldeni az eszköztárat, hogy a fejlesztők mielőbb elkezdhessék a custom térképek készítését.”
Lehet kezdeni a teóriák gyártását. A Source 2 remek táptalajt adhat bizonyos folytatásoknak. Már ki sem merem mondani, hogy Half-Life 3. Hova vezetne ez?