Eddig csak pletyka szinten tudtuk, hogy a Sony 2016 első felében dobná piacra a a Project Morpheust, ám most egyebek mellett ez is megerősítésre került egy dokumentumban, ami a cég stratégiáját taglalja a jövő évre.
Emellett tervezik a belsős és külsős stúdiók által készített játékok további támogatását (ami persze nem nagy meglepetés), a PlayStation 4 szoftverének bővítését új funkciókkal, és a konzol árának csökkentését is. Tervezik viszont a nem-játékos tartalmak erősítését is, a TV-s szolgáltatásuk, a PlayStation Vue mellett külsős partnerekkel is szeretnének együttműködni, illetve több saját tartalmat szeretnének a PlayStation Plushoz, mint a Powers című sorozat volt idén.
A nagy exkluzív címek megjelenése mellett a Project Morpheus is segíthet az új játékosok bevonásában, ami a Sony kifejezett célja, legyen szó akár a hardcore, akár a casual rétegről. A konzolgyártó saját VR-eszközének sikerét persze nagyban meghatározza majd a játékok felhozatala, amikből lehet, hogy néhányat már az E3-on is láthatunk.