Hirdetés

A mobilokat leépíti, a PS brandet támogatja a Sony

|

A PS4 hatalmas siker a Sonynál, míg a TV-k és az okostelefonok piaca már nem fekszik annyira a vállalatnak, ezért változtatnak a struktúrán és nagyobb figyelmet szentelnek a PlayStation részlegnek.

Hirdetés

A Sony eladja vagy átszervezi a veszteséges részlegeit, miközben nagyobb hangsúlyt fektetnek a nyereséges területekre. Ennek a szervezeti átalakításnak esett áldozatául tavaly a PC-s üzletág, a Vaio és a vállalat emiatt vált meg a H1Z1 és az Everquest fejlesztőcsapatától, a Sony Online Entertainmenttől is.

Hamarosan más üzletágakra is hasonló sors várhat, ugyanis a cég vezérigazgatója, Kaz Hirai nyilatkozata szerint a Sony nem fog olyan veszteséges területet támogatni, mint az okostelefonok, ahol a Samsung, az Apple és az olcsóbb kínai gyártók dominálnak. Ezenkívül Hirai szavai alapján egy bizonyos ponton kihátrálhatnak a már sok átalakításon átesett és egykoron nagysikerű TV biznisz mögül is, de erről egyelőre nem mondott többet.

Ahogyan a legutóbbi pénzügyi jelentésből is kiderül, a PlayStation brand azonban jelenleg a vállalat legjövedelmezőbb része, köszönhetően a PlayStation 4 szárnyalásának és az egyre inkább gyarapodó PlayStation Plus előfizetők táborának, ezért a Sony erőteljesebben támaszkodik majd erre az üzletágra és a kameraszenzorokra, hogy a terveik szerint három éven belül 25-szörösére növeljék a profitjukat.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)