A SMITE fejlesztésével foglalkozó Hi-Rez Studios két hete már ígérgeti, hogy a konzolos verziók fps számát a duplájára emeli, de eddig nem kaptunk semmi konkrétumot ezzel kapcsolatban. A mai nappal végre megkezdték a frissítés belső tesztelését.
A közeljövőben érkező patch hozzáad egy opciót a játék Xbox One és PlayStation 4 verzióihoz, aminek segítségével 60fps-re lehet kapcsolni a futási sebességet. Scott Lussier, a játék dizájnere megerősítette, hogy ez a fejlesztés már a következő javításban benne lesz, de egyelőre nem tudja megmondani, hogy az mikor lesz kész.
You will be able to opt into 60 FPS in the next console patch (we submit tomorrow). #TheConsoleDream
— Scott Lussier (@ScottGandhi) April 4, 2016
Biztonsági okokból a 60fps választható lesz, egészen biztosan hatással lesz azért a többi faktorra, de erről majd akkor értekezünk, ha már láttuk a végeredményt.