Mike Ybarra, a Microsoft Studios feje most látta elérkezettnek az időt arra, hogy elmondja véleményét a Ryse: Son of Rome értékeléseiről.
„A Metacritic sosem kíméletes az iparral. Elsőre kellemetlen volt látni a kívántnál alacsonyabb számokat. Ez mindig nehéz, ha egy csapat rengeteg időt és energiát tesz egy játékba. Másrészről viszont azt láttuk, hogy a játékosok nagy része szerette a játékot. Ha megnézitek az Amazon vásárlói értékeléseit, közvetlenül a fogyasztóktól az öt csillagból négyet megkaptunk. Persze bizonyos dolgokat mi is szívesen betettünk volna a játékba, megértjük a kritikákat, de büszkék vagyunk a Ryse-ra és úgy gondoljuk, hogy sikerült szórakoztatni a közönségünket.” - nyilatkozta Ybarra.
Emellett azt is kiemelte, hogy Ryse: Son of Rome-mal a Crytek legfőbb célja az Xbox One képességeinek látványos bemutatása volt. „A Ryse célja az első perctől a lenyűgöző látványvilág életre keltése volt. Egy sor kompromisszumot kellett kötnünk az effektekkel, a felbontással, a dinamikus és megírt eseményekkel kapcsolatban, hogy olyan vizuális élményt tudjunk nyújtani, amire a felhasználóknak szüksége van. Véleményem szerint sokan ezt tévesztik szem elől, hogy a játék tele van kompromisszumokkal. A felbontás magában még nem garantálja egy játék sikerét, attól függetlenül, hogy a játék jól néz-e ki vagy sem, az egyedi játékélmény eléréséhez ennél több kell.”
Ti mit gondoltok a játékról? Egyetértetek a Microsoft Studios főmuftijával?