Az eredetileg 3DS-exkluzív Resident Evil Revelations PC-s és konzolos portjának bejelentése óta HP vigyázzban ül és gondolatban csontozza a szörnyeket. Jó program.
Már tavaly hallottunk pletykákat arról, hogy a Resident Evil: Revelations PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra is érkezik majd, de ezt csak januárban erősítette meg a Capcom. Azóta már azért felpörögtek egy kicsit az események, jöttek infók a Resident Evil gyűjtői kiadásairól, kaptunk egy szájtátós trailert is.
Az is kiderült, hogy a Resident Evil: Revelations gépigénye is elég barátira sikerült, majdhogynem egy gáztűzhelyen is vidáman elfut majd. Most megérkezett a harmadik fejlesztői napló is a játékhoz, amiben a készítők arról beszélnek, hogy miben nyújt majd többet a Revelations a sorozat többi részénél, illetve, hogy mennyire fontos szerepet játszik a zene a horror műfajában.
A hírek szerint mindegyik végigjátszás más és más élményt nyújt majd, az egyik fejlesztő arról beszél, hogy annak ellenére, hogy ő csinálta a játékot, még így is meg-meglepődik egyes részeknél. A játék zeneszerzője, Kota Suzuki pedig azt hangsúlyozza, hogy a horrorjátékokban az egyik legfontosabb elem a zene. Mi mást mondhatna? Azt ígéri, hogy a Resident Evil: Revelations az eddigi legintenzívebb hanghatásokkal dolgozik majd, amit a sorozatban eddig hallhattunk.
Ne aggódjatok, ha kicsit döcögősen megy a japán, mert a videón angol felirat is van.
A Resident Evil: Revelations megjelenésére május 24-én számítsatok, kelet felől, napkeltekor.
Mit gondoltok, várós?