A Red Alert 3 esetében úgy tűnik ez a helyzet. A késésnek köszönhetően ugyanis, a fejlesztők egybehangzó állítása szerint, a Sony konzolján néz ki legjobban a játék. Igaz, hogy néhány játékfejlesztő minden alkalmat megragad arra, hogy leszólja a PS3-at, mivel szerintük túlságosan nehéz programozni azt, de az EA Los Angeles ilyet nem csinál. Ők inkább megtanulták a PS3 trükkjeit, vagy csak egyszerűen nagyon sokat dolgozta, és sikerült is tuningolni az amúgy sem ronda játék látványvilágán. A sok technológiai rizsa helyett, legyen elég annyi, hogy a PS3 verzióban a víz ábrázolása lett sokkal szebb, valamint az egységek kidolgozottsága is aprólékosabb, mint a többi platformon. Úgy látszik igaza volt a Sony elnökének, amikor úgy vélte, hogy a PS3-ban még rengeteg a potenciál, csak éppen tanulni kell egy kicsit még a programozóknak.
Nem akarom meghallani, hogy valaki a "komplex architektúra" miatt rinyál!