Még mindig nem tiszta, hogy a virtuálisvalóság-szemüvegeknek mekkora sikere lehet a fogyasztók körében, de ezt addig nem is tudjuk meg, amíg a zászlóshajó Oculus Rift meg nem jelenik.
Egyelőre mindenki csak jelzi, hogy beszáll a bizniszbe, ami rövidtávon biztosan népszerű lesz, de sokan nem a játékipar jövőjét látják benne. A Razer érdekes ötlettel állt elő: amit a fenti képen láttok, az az OSVR Hacker Dev Kit szemüveg, mely júniusban kerül forgalomba 200 dolláros áron, viszont ami sokkal érdekesebb, az az ehhez csatolt keretrendszer, mely Windows-zal, Androiddal és Linux-szal egyaránt működik (remélhetőleg OS X-szel is fog, ha már). Támogatja a Unity 3D-t és az Unreal 4 Engine-t, valamint rengeteg plugint, többek között a Sixense-től, a Bosch-tól és a LeapMotiontől. Nem csak a csomagban található szemüveggel, de gyakorlatilag bármely VR eszközzel összehangolható (értve ezalatt a mozgásérzékelős eszközöket is), és ahelyett, hogy minden egyes eszközre külön-külön kellene optimalizálni a játékokat, az OSVR célja azokat minden perifériával kompatibilissé tenni, ami jelentősen megkönnyítheti a fejlesztők dolgát, és növelheti a versenyt a piacon.
Maga a Hacker Dev Kit egyébként egy 1920x1080-as FHD kijelzőt kapott 100 fokos látószöggel, ami néhány újságíró szerint, akik kipróbálták az eszközt a CES-en, túl kevés. Szerencsére úgy tervezik, hogy a megjelenítő cserélhető legyen, de nem tudni, hogy a dizájn engedi-e a nagyobb látószöget. Mozgásérzékeléshez egy sebességmérőt, egy giroszkópot és egy iránytűt használ. Nem kíván az Oculus Rift vetélytársa lenni, de a fejlesztéshez épp elegendő.