Felemás érzésekkel fogadunk minden hírt, ami a játékok csúszásáról érkezik, mert bár mi is szeretnénk minél előbb játszani egy-egy ígéretes címmel, de azt is észben kell tartanunk, hogy a félkész játékoktól csak még jobban begőzölnénk. Ezúttal a Remedy és a Microsoft váltotta ki belőlünk ezeket az ambivalens érzéseket, a Quantum Break csúsztatásával.
Március elején már írt róla a Twitteren a Microsoft egyik holland kommunikációs munkatársa, hogy valószínűleg 2016-ra csúszik a játék, ezt pedig ma egy sajtóközleményben erősítette meg a stúdió és a kaidó. Nem részletezték, hogy miért is kell a további fejlesztési idő, csupán annyit mondtak, hogy "tovább szeretnénk polírozni és finomhangolni" a Quantum Breaket, hogy "azt a fajta kiemelkedő szórakoztató terméket szállíthassuk, amit elvárnak tőlünk" - írta Sam Lake, a Remedy kreatív vezetője. Ezt a szöveget csak a héten olvastuk már vagy háromszor.
A közlemény szerint a Microsoft sem aggódik annyira, mert a 2015-ös Xbox One-os felhozatal már így is elég erős. Másrészről - bár ezt nem mondták - valószínű, hogy el akarták kerülni, hogy a The Order: 1886-hoz hasonló vegyes fogadtatásban részesüljön a Quantum Break, ami szintén elég moziszerű élményre épít majd (a történet egyik fele egy élőszereplős sorozat lesz, konkrétan).
Mit gondoltok, megéri várni a Quantum Breakre?