Bár a valósághű fizikához és menettulajdonságokhoz évről évre egyre közelebb kerülünk, a törésmodellek terén valahogy sosem remekelt eddig egyetlen stúdió sem. Persze szép lassan haladunk előre, mindig egy kicsit jobban kopik a festék, meghúzhatjuk a kasznit és a lökhárító is behorpadhat, de a rommá tört autók, eldeformálódott alvázak és szétrepülő darabok nem túl jellemzőek.
A Project CARS az év egyik legszebb autós játékának ígérkezik, de mit sem érnek a szalonból kiguruló gyönyörű csúcsverdák, ha nem lehet őket rendesen „átalakítani”. Az már most borítékolható hogy a 7-800 lóerős gépekkel nem mindig gurulunk majd az ideális íven, néha befigyel egy két kavicságy vagy szalagkorlát, és az ellenfelek sem féltik a Bugattit, egy szűkebb kanyarban bizony beindul majd a pofozkodás.
A DualSHOCKERS nem tudott várni a megjelenésig, a Slighty Mad Studios pedig beengedte őket a bétába, úgyhogy fogtak néhány sokmilliós járgányt, szembefordultak a forgalommal, és megpróbáltak minél több szembejövő őrültet eltalálni. A képeken semmilyen trükk nincs, egyszerűen lőttek pár képet a replay-ből. A béta állapot miatt maga a pálya még nincs teljesen készen, de az autókon már minden a helyén van.
Persze ha ezen képek mellé valódi roncsok fotóit tennénk, könnyebb dolgunk lenne kiválasztani a megfelelőt, mint a versenyvideó esetében, de a hatás így is lenyűgöző. A törések valódi tesztelése nem könnyű dolog, hiszen nem nagyon éri meg egy Paganit vagy egy Ferrarit nekiküldeni a betonfalnak csak azért, hogy az élethűen nézzen ki a játékban. Az őszi megjelenésig még van idejük finomítani a srácoknak, de már most is elég meggyőzőnek tűnik a dolog.
Rengeteg további kép vár rátok ezen a linken. Nektek hogy tetszik?