Hirdetés

PlayStation Meeting 2013 - kövesd itt élőben!

|

Kezdetét vette a Sony legújabb eseménye, amin minden bizonnyal a PlayStation 4 is bemutatkozik. Kövessétek velünk élőben!

Hirdetés

Ha valamilyen oknál fogva nem tudnátok követni GameStar Aréna Live adásunkat, vagy jobban szeretitek szöveges formában figyelemmel kísérni az eseményeket, folyamatosan frissülő szöveges közvetítésünkből minden fontos információt megtudhattok.

23:30 - Kezdetét vette a közvetítés, egyelőre csupán a PlayStation négy jellegzetes szimbólumát láthatjuk, illetve a PS logót.

23:34 - Előrelépés ugyan nem történt, de érdekesség, hogy a nézők száma folyamatosan növekszik, jelenleg 127 ezer körül van, de mire ezt leírom, a 130 ezret is eléri.

23:37 - Minél tovább nézzük ezt a videót, annál jobban kezd megtetszeni a kereszt, négyzet, kör és háromszög szimbólum. Ezek a villámok is gyönyörűek.

23:39 - A nézők száma közben 160 ezerre nőtt, a streamet eddig több mint 136 ezren töltötték be.

23:45 - Hang továbbra sincs, bár néhány a stream mellett kommentelő egyén már hall valamit.

23:47 - A videót jelenleg több mint 200 ezren nézik. Csak szerintünk gyorsult fel?

23:50 - Tíz perc van hátra az esemény kezdéséig, reméljük nem fognak késni. A fejünkben közben a "kereszt, négyzet, kör, háromszög, PlayStation logó" feliratok keringnek.

23:55 - Egy pillanatra elváltozott a kép, de kiderült, hogy csak hiba csúszott a rendszerbe. Mi egy szürke téglalapot láttunk, kicsit foltos volt az alja. Ha ez valamit jelent. De valószínűleg nem.

23:58 - Elindult a zene! Kellemes, mintha egy árkád versenyjátékban volnék. Idegennek érzem kicsit, de a választás hátterében biztosan jó okok állnak.

00:00 - Elkezdődött az adás! Ismét logók, a termet láthatjuk egyelőre. A látványvilág kiemelkedő. Játékbejelentés lesz.

00:01 - Egy összefoglaló videót láthatunk a PlayStation történelméről, a legnépszerűbb játékokról, karakterekről. A terem három falán vannak kijelzők, a szemben lévő falon rögtön négy.

00:02 - PlayStation, PSP, LittleBigPlanet, Grand Turismo. A most hallható zene sokkal mélyebbre hatol.

00:03 - A színpadon Andrew House, kellemes délutánt kívánt mindenkinek.

00:04 - ,,Ma megmutatjuk, hogyan erősítjük meg a PlayStation ökoszisztémát." - mondta House. Le fogunk petézni...

00:05 - A készülékek összecsatlakoztathatósága nagyon fontos, ezzel együtt tudunk érteni. Wii U-szerű eszközt mutatnak be, vagy a Vita 2 jön?

00:06 - A PlayStation Network bővülni fog, rengeteg új játék érkezik, kiváló alkalmazások tölthetőek már le most is.

00:07 - ,,Új platformra van szükség". A külsős fejlesztők legjobbjaival beszéltek, elmondásaikhoz igazodtak. ,,Ma a játék jövőjébe nyerhetünk betekintést"

00:09 - PlayStation 4. Tessék, megkaptuk.

00:10 - Többdimenziós élményekben lesz részünk. Új személy lép a színpadra, aki az Atarinál kezdte 17 évesen, de itt szerencsére nem állt meg. Hölgyeim és uraim, Mark Cerny.

00:12 - ,,A konzolok a PlayStation 2 megjelenéséig egyfunkciós eszközök voltak". A PlayStation 3 lehetőségeinek száma ennél jóval magasabb volt.

00:13 - Cerny büszke arra, amit a PlayStation 3-mal elértek. Tudják, hogy a PlayStation 4 teljesítményének fejlesztése is fontos, de nem elég.

00:14 - ,,Semmi nem állhat közéd és a játék közé". Egy kontroller sem?

00:15 - Minden eddiginél jobban figyelembe vették a fejlesztők igényeit, ami valóban nem rossz ötlet, tekintve, hogy a bevételük jelentős része tőlük származik.

00:16 - A PlayStation 4-ben egy felturbózott PC-s architektúra, egy x86-os processzor, fejlettebb GPU is helyet kapott. Új kontroller!

00:17 - A kontroller hasonlít a DualShock 3-hoz, de DualShock 4-nek hívják. Kapott egy érintőképernyőt, egy fejhallgató csatlakozót, illetve a hátuljába fénykibocsájtó hardvert építettek.

00:19 - Az Aréna Live adásunk közben Ustream probléma miatt áll, ahogy elhárul a gond, folytatjuk.

00:20 - Az APU-ról van szó, láthattunk egy Unreal Engine 4-es demót, illetve azt, hogy a Havok motor hogy tud milliónyi objektumot egyszerre kezelni. Cerny maga is készít egy játékot, amiben ork-disznószerű lények lövöldöznek.

00:21 - Meseszerű megvalósítás, meseszerű történet. A játék neve egyelőre nem ismert, de egy hatalmas tüskés monstrum segíti az embereket.

00:22 - A játék neve Knack, amit a kiejtés miatt (néma K) nem tudtunk volna helyesen leírni. Nem lesz rossz, bár inkább érdekesnek nevezném, mint biztos sikernek. Majd az első gameplay videó után ítélkezünk.

00:23 - Öt kulcsszó vezérelte őket a fejlesztés során, ezek közül először az egyszerűséget emelték ki.

00:24 - Ha pihenni szeretnénk, a Power gomb megnyomásával felfüggeszthetjük a játékot, majd ugyanilyen könnyedén folytathatjuk. A konzol ekkor energiatakarékosan működik.

00:25 - A megvásárolt játékokat szinte azonnal játszhatjuk, csak egy darabjuk töltődik le, a többi a háttérben kúszik a konzolra. A kezelőfelületet teljesen átdizájnolták. A játékmenet automatikusan rögzül, több videóból választhatjuk ki a feltöltendőt.

00:26 - Élőben követhetjük nyomon, ahogy barátaink játszanak, és ha valahol nem tudnak továbbjutni, átvehetjük az irányítást. Zseniális ötlet.

00:27 - Okostelefonokra és táblagépekre is érkeznek különböző segédalkalmazások, amivel a PlayStation Network egyes szolgáltatásait is el fogjuk tudni érni.

00:28 - A Ustream teljesen szétesett, a PlayStation Meeting is megszakadt egy időre. A hatalmas forgalom miatt a Live-ot sem tudjuk egyelőre helyrehozni, de igyekszünk.

00:29 - Cerny elköszönt, de még a színpadon van. A következő fellépő a Gaikai alapítója, Dave Perry.

00:30 - Nagyon izgatott, ahogy az egész csapat is. Meg mi is.

00:31 - A PlayStation és a Gaikai, mint két jó barát, borát ugyan nem issza, de legalább összeolvad. Vannak történeteink, de ne kalandozzunk el.

00:31 - Ahogy a barátaink új játékot vesznek, azonnal értesülünk róla. A PlayStation Store-ban úgy böngészhetünk, mint egy boltban, de nem kell kimozdulnunk a lakásból.

00:32 - A Sony és a Gaikai napjaink egyik legnagyobb közösségi hálózatát szeretnék kiépíteni, kombinálva a Facebookkal és a Ustreammel.

00:33 - Van Share gomb, amivel a barátainknak mutathatjuk meg, hogyan játszunk.

00:34 - A bekapcsolódott arcok kommenteket küldhetnek, beszólogathatnak, de ami fontosabb, ahogy már említettük, átvehetik az irányítást, és segíthetnek nekünk a nehezebb részeknél.

00:35 - Ustreamen keresztül bárkivel megoszthatjuk a játékélményünket. Reagálva a Wii U-ra, a táblagépek, okostelefonok és a Vita második képernyőként lesz használható. A Remote Play technológia alkalmazásával bárhol folytathatjuk a játékot egy gombnyomással.

00:37 - Aréna Live adásunk közben újra él!

00:38 - Netflix, Hulu Plus, Crackle, Epix, Facebook, PlayStation Plus. Ezek mind a PS Network részét képezik.

00:39 - A PlayStation 3 játékok felkerülnek a felhőbe, bárhonnan játszhatóak lesznek.

00:40 - A felhő alapú szolgáltatás folyamatosan kerül bevezetésre, egyelőre még nem mutathatnak be mindent. Ru Weerasuriya beszél egy videóban.

00:41 - Tim Schafer, David Cage, Scott Rohde szintén felbukkan és nyilatkozik.

00:42 - Alex Rigopulos, a Harmonix vezérigazgatója is nyilatkozik. Új Harmonix játék, esetleg csak PS4-re? Mivel a Rock Band 3 DLC-k áradása áprilisban áll le, nem lehetetlen.

00:43 - ,,A konzolos játékok olyanok voltak, mintha egy toronyban lennének". Ha elhagyjuk a várat, nem folytathatjuk a játékot. Még rajzolt sárkány is volt.

00:44 - A Share gomb diszkréten bújik meg az érintőfelület bal oldalán.

00:45 - Ennyi fejlesztővel az oldalukon biztos, hogy olyan új játékokat fogunk látni, amiktől sikítva dobjuk pénzünket a monitornak.

00:46 - Játékok jönnek, új arc a színpadon (a teste is jött vele...). A Guerilla Games társalapítója, Hermen Hulst mutatja be az est második játékát.

00:48 - Killzone: Shadowfall. Szavakkal nem lehet leírni, mennyire jól néz ki, ahogy kijön valami HD anyag, azonnal közzétesszük a GSO-n.

00:49 - A követők száma közben túl van az 540 ezren, ez okozza a ritkán előforduló akadozást. Ha ilyen lesz a jövő, van okunk félni.

00:50 - Mármint ha olyan lesz, mint a játékban. Orbitális robbanás, sötétség.

00:51 - Káosz, átváltozó katona, aki hasonlít egy assassinra az Assassin's Creedből. Világok ütköznek?

00:52 - Az átváltozó katona valami olyat tett, amit saját szemetekkel kell látnotok. Reggelre biztosan elérhető lesz a videó, addig nem spoilereznék az előbbinél többet. Egyébként FPS-ről van szó (nyilván, mivel Killzone cím).

00:53 - Na jó, még egyet: a főszereplő egy magasabb platformról leugorva lepte meg ellenfelét, akinek nem a Biblia egy példányát szerette volna eladni.

00:54 - Könnyező Xboxosokat és PC-seket látunk mindenfelé. Mi is kicsit könnyezünk.

00:55 - Kis Crysis beütése is van, de ha jókat mixelünk, jó lesz belőle. Közben kiderült a játék végleges neve: Killzone: Shadow Fall. Most valami autós játék lesz, csak nem a Gran Turismo 6?

00:57 - Megszakították a videót, az Evolution Studios illetékese beszél. Rengeteg autó lesz következő játékukban. Csapat alapú lesz, klubbok ellen versenyezhetünk, nekünk is egy klubba kell tartozni. Aszinkron multiplayer is lesz. Húha, mi ez?

00:59 - Ha ez a Gran Turismo 6, hol a Polyphony illetékese? Miért nem ő beszél? Csak nem a Motorstorm vett más irányt?

1:00 - Hihetetlen részletesen vannak lemodellezve az autók, az utolsó legkisebb pontig. A játék teljesen belső nézetes, mindent a versenyző szemszögéből élhetünk át. Ééés a játék neve...

1:02 - Amit még mindig nem tudunk, de a hivatalos trailer megy, úgyhogy van okunk reménykedni. Továbbra is bitang jól néz ki, biztosan egyedi élmény lesz. A GRID 2 fejlesztői nyilatkozták korábban, hogy a belső nézet fölösleges, erre itt van ez.

1:03 - Tehát a játék neve: DriveClub. Biztosan nem ültek annyit felette, mint mint amióta a közvetítés tart.

1:04 - A társadalomról látunk adatokat, a biztonsági kamerákról, illetve a biztonságunkról, ami szabadságunkba kerül. Mi lenne, ha néhányan hirtelen szupererőre tennének szert, és veszélyessé válnának a kormány számára?

1:05 - A Sucker Punch legújabb, PlayStation 4-exkluzív címe mutatkozik be, ami egy olyan világba kalauzol el minket, ahol egy női géphang adja tudtunkra, hogy a biztonságunk mennyire fontos a mindent átlátó cég számára. Hopp, egy robbanás, megint káosz lesz.

1:06 - Még nem tudjuk, hogy mi a mutánsok, vagy a kormány oldalán állunk-e de a mutánsok valahogy veszélyesebbnek tűnnek. A játék neve InFamous: Second Son.

1:08 - Három zseni lép a színpadra, köztük egyik egy fejlesztőcég atyja, méghozzá a Braid megalkotója, Jonathan Blow.

1:09 - ,,Nem tudom, hogy hogy fogom überelni ezt a sok robbanást". Hehe.

1:10 - Az új játékuk nyílt világban fog játszódni, ahol három-négy különböző érdekesség kap helyet, minden okkal van a helyén. A 25 órás játékidő puzzle jellegű feladatokból áll.

1:16 - Blow-t a Quantic Dreames David Cage váltotta fel.

1:17 - A polygonok számát láthatjuk, a Beyond: Two Souls-ban 30000 polygonból áll egy-egy karakter.

1:19 - ,,Ezentúl csak a képzeletünk szab határt". Egy idős ember arcát láthattuk, hihetetlen részletes volt. A Media Molecule új alkotása fog bemutatkozni.

1:20 - ,,Azt szerettük volna elérni, hogy rögzíthessétek álmaitokat."

1:21 - Nagyon fura amit látunk. Egy illető rajzol arról, hogy a fejlesztők eddig hogy álltak a játékokhoz. A PlayStation 4 megjelenésével minden sokkal jobb lett. A Media Molecule szerelmes lett a PlayStation Move-ba.

1:24 - Két felnőtt férfi táncoltat két karaktert. Egy bajszos, kantáros figurát, és egy kékhajú nőt, akik egy lila gitárt táncolnak körbe. Az egész lényege, hogy a karakterek térben is mozgathatóak. Most nem tudjuk, hogy valóban ezt látjuk-e, vagy csak ilyen késő van.

1:26 - Újra Andrew House beszél, hamarosan az esemény is véget ér. De még Yoshori Ono képviselteti magát, aki nem a Street Fighterről fog beszélni.

1:29 - Resident Evil felirat, Capcom logó. A Capcom és PlayStation kapcsolatát ecsetelik.

1:30 - Panta Rhei. Ez valószínűleg valami grafikus motor lesz.

1:31 - Bemutatkozik az első Panta Rhei által futtatott játék, aminek a Deep Down munkacímet adták (nem ez lesz a végleges).

1:33 - Sárkányos-lovagos akciójáték (esetleg RPG) lesz, sok tűzzel.

1:34 - Nem lennék a tolmács, akinek követnie kell Ono beszédét. Le a kalappal előtte.

1:35 - A harmadik a Square Enix képviseletében Yoshihisa Hashimoto. Akcentusa csodálatos.

1:36 - Nem játékot mutatnak be, hanem egy valós idejű demót.

1:37 - Az biztos, hogy a PlayStation 4 sokra lesz képes, ha a látottakat játékba is át tudják ültetni, boldog lehet idős s fiatal.

1:40 - Shinji Hashimoto, a Final Fantasy felelőse veszi át a színpadot, aki talán valami játékot is bemutat. Talán.

1:42 - Még az év folyamán érkezik egy új Final Fantasy cím, amiről ennél többet nem tudhattunk meg.

1:43 - A Ubisoft társalapítója, Yves Guillermot jelent meg hirtelen.

1:44 - A Watch Dogs next-gen konzolokra fog jönni.

1:45 - A PlayStation 4 lehetőségeit teljes mértékben kihasználják a Ubisoft fejlesztői. Jonathan Morin beszél a Watch Dogs-ról.

1:46 - A tavalyi E3-on bemutatott játék több részletét fogjuk most megismerni. Mindent mi irányítunk Chicagóban, mindenki életét, mindent megváltoztathatunk.

1:47 - A Watch Dogs következő generációs mivoltára azért is érdemes felfigyelni, mert - ha eddig nem lettünk volna biztosak benne - száz százalékos biztonsággal állíthatjuk, hogy a Microsoft is idén mutatja be az Xbox 360 utódját.

1:48 - A Watch Dogs főszereplőjének kicsit olyan beütése van, mintha a Hősök sorozat Sylare lenne. Baseball sapkában, hosszú kabátban járja az utakat, senki nem tudja, ki ő valójában, de ő mindenkiről tud mindent. Előbb épp egy bankautomatát rabolt ki, de senki nem vette észre.

1:49 - A fickó egyébként ügynök, most épp egy bűnözőt üldözött, kapott el, és vert meg egy viperával. Ezt a rendőrök nem díjazták, de senki nem tudja őt megállítani.

1:50 - Ha ez nem lesz év játéka jelölt, akkor nem tudom, mi érdemelheti ki a címet.

1:51 - A konzolt magát egyébként még nem láttuk, csak a kontrollert és a játékokat. Újabb partner jön.

1:52 - Chris Metzen, Blizzard Entertainment. BLIZZARD ENTERTAINMENT!!!

1:53 - Csináltak már játékot konzolra, ahogy Metzen mondta, ,,a konzolos fejlesztés a vérünkben van". Egy másodpercre kihagytak az érzékszerveink.

1:54 - A játék, amit a Blizzard Entertainment PlayStation 4-re fejleszt: A Diablo 3. Ééés a varázs elmúlt.

1:55 - ,,A Diablo 3-at még soha nem volt egyszerűbb játszani". Egy kontrollerrel? Na, mégis kíváncsiak vagyunk.

1:56 - Bővebben a PAX Easten mutatják be, egyelőre csak bejelentették.

1:57 - Még egy partner jön, az Activision Publishing vezetője, Eric Hirshberg.

1:58 - Új Call of Duty? 

1:59 - Biztosan nem a Bungie-től. A Destiny című játékról van szó, amiről tőlünk is hallhattatok az elmúlt napokban. Tíz éve fejlesztik.

2:00 - A Destiny lenyűgöző lesz PlayStation 4-en. Mindenen lenyűgöző lesz, azok alapján, amit eddig láttunk.

2:02 - A Bungie négy képviselője van a színpadon. Hárman rezzenéstelenül pózolnak, egyikőjük beszél.

2:03 - Megköszönte mindenkinek a részvételt. A PlayStation 4 2013. végén jelenik meg.

2:04 - Az esemény úgy látszik, végetért, köszönjük, hogy velünk tartottatok, összefoglalónkat reggel olvashatjátok a GameStar Online hasábjain!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)