A Godus Kickstarter kampányában 800 ezer dollárt sikerült összekalapozni 2012-ben, a játék ott is van a Steam Early Access programjában, szép is, játszható is, de rengeteg dolog még hiányzik belőle. Lehet, hogy örökre hiányozni is fog.
A legfrissebb hírek szerint Molyneux már egy új projekten dolgozik, és bár ez önmagában nem is lenne probléma, ám a játék egyik dizájnere, Konrad "FuriousMoo" Naszynski szerint nehéz napok várnak a fejlesztőcsapatra. "Ha teljesen őszinte és realista akarok lenni, azt kell mondanom, hogy szerintem nem tudjuk teljesíteni az összes ígéretet. A többjátékos mód egyes részei nagyon instabilak, különösen az állandó dolgok, mint a hubworld" - írta a fórumon még januárban.
A napokban aztán már bizakodóbb volt, de ez elsősorban annak köszönhető, hogy most a mobilos változatra fókuszálnak, mert az hozza a bevételeket. Vannak ugyan ötletek a PC-s verzióhoz is, de ezeket jó eséllyel csak akkor implementálják, ha azok a mobilos változatra is hatással lesznek. "Fogadni mernék, hogy a PC-exkluzív javaslataimat le fogják szavazni, és olyan dolgokon fogok dolgozni, amik nem is befolyásolják a PC-s változatot" - tette hozzá.
Molyneux esetében persze nem ez lenne az első, hogy kicsit túlvállalja magát, így elég ironikus volt, amikor pont ő intette óvatosságra a Microsoftot nemrég. A géniusz rengeteg rajongót szerzett magának és játékainak a '80-as és '90-es években, de a rengeteg ígérgetés miatt mostanra már megkopott a varázs. Egy napon talán képes lesz majd főnixmadárként visszatérni és valami igazán maradandót letenni az asztalra, de egyelőre úgy tűnik, hogy ez nem most lesz.