Elsőre talán azt hihetnénk, hogy egy kooperatív főzős játék attól lesz vicces, hogy az irányítás a Surgeon Simulatorhoz hasonlóan direkt túl nehéz és ügyetlen, de az Overcooked kétfős fejlesztőcsapata nem ezt az utat választotta. Ehelyett inkább valódi kalandot csináltak az étkek elkészítéséből.
Az alapötlet viszonylag egyszerű, a főzést több különböző fázisra osztották fel, amit ha igazán jó csapatként működünk, gyorsan fel tudunk úgy osztani egymás között, hogy hatékony gépezetet alkossunk. Ha pedig ez megvan, jöhetnek az olyan durvább pályák, mint amikor a konyhánkat egy földrengés választja ketté, vagy két száguldó teherautón van a két fele, de főzhetünk például egy űrállomáson is.
A fejlesztők március-április környékét célozták meg a megjelenéssel, de egyelőre konkrét dátummal nem álltak elő. Az viszont biztos, hogy PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra is kiadják majd az Overcooked-ot, amiben több zseniális ötlet is lesz.
Például mivel egy szakács irányításához mindössze egy kontroller egy analóg karjára és két gombra lesz szükség, egy gamepaden akár két játékos is játszhat egyszerre. Az alábbi videón megleshetitek, milyen is játék közben az Overcooked, ugyanis korábban Tim Schafer és a Double Fine csapata videóra vette, amikor kipróbálják a készülő indie játékot.
Hogy tetszik a koncepció?