Victor Kislyi arról beszélt, hogy a Wargaming játékainak Oculus-támogatása egyáltalán nem technikai kérdés, egyszerűen arról van szó, fogy-e elegendő darabszámban a kütyü. "Bármilyen új technológia jön egy, kettő, vagy öt év múlva, ha nagy, ha világszerte elterjed, mi ott leszünk!" - mondta.
Kislyi egy interjúban elmondta, őt kifejezetten lenyűgözte az Oculus technológia: "Félelmetes, de jó értelemben" - foglalta össze saját élményeit a szemüvegről. Akármennyire is meggyőzte őt a bemutató, elmondása szerint ez nem elég ahhoz, hogy rögtön belefogjanak a fejlesztésbe.
Ugyanis a Wargaming játékai a cég vezetője szerint nem elég, hogy a Free-to-play modellt alkalmazzák, ezen belül a "Free-to-win" kategóriába esnek, tehát azok is teljes értékű élményt kapnak, akik adott esetben semennyit sem fizetnek. Márpedig az esetükben ez az összes játékos nagyjából háromnegyedére igaz.
Ahhoz pedig, hogy a cégnek is megérje a játékok fejlesztése és fenntartása a fizető játékosok kis százaléka miatt komoly felhasználói bázisra van szüksége egy platformnak, hogy megszerezze a Wargaming érdeklődését. Mivel Kislyi szerint arra törekednek, hogy akik fizetnek is, maximum egy vagy két mozijegy áráért megszerezhessék, amit szeretnének, a kritikus tömeg legalább öt, de inkább tízmillió játékosnál van. A cég főnöke szerint tehát például az Oculus Riftnek vagy az Xbox One-nak ennyi játékossal kell rendelkeznie, hogy megnyerjék a Wargaming támogatását is.
Ki ülne be szívesen a virtuális vezetőfülkébe?