Uwe Bollról szerencsére régen hallottunk utoljára, de a játékokból készülő filmek jönnek és jönnek, hogy aztán sajnos sorra elhasaljanak. Mind a játék rajongói, mind a kritikusok előtt. A World of Warcraft film producere, Thomas Tull most elmondta a véleményét arról, hogy miért buknak el ezek a mozik.
A producer szerint pusztán azért, mert rossz okok miatt készítik ezeket a filmeket. Rossz kérdéseket tesznek fel, mielőtt már hozzálátnak az egésznek: „Hányan játszottak a játékkal? Ebből mennyi pénz tudunk összeszedni?” – ezzel eleve megátkozzák a projekt sikerességét.
A rendezőnek és az egész stábnak ismernie és szeretnie kell az alapjátékot, amelyből létre akarják hozni a mozit. A játékosok pedig már az első pillanatban – esetenként már az előzetesekből – meglátják, ha valami nem jól sikerült. Thomas Tull elmondta azt is, hogy ők nagyon odafigyeltek a World of Warcraft mitológiájára, miközben a filmet készítették. Az első előzetest a tervek szerint az idei ComicConon mutatják be, míg a valós premierre 2016 márciusában kerül sor.
Szerintetek eddig melyik volt a legjobb, illetve legrosszabb adaptáció?