A verekedős játékok szerelmesei a Mortal Kombat X-re vethetik majd rá magukat először a nagy sorozatok új epizódjai közül, de a megjelenés közeledtével még akad néhány nem éppen egyértelmű részlet. Ezek közül néhányat a játék producere, Shaun Himmerick tisztázott a twitteren. Lesz, aminek örülünk, és lesz, aminek talán kevésbé.
Az egyik rajongói kérdés azt firtatta, nagyjából mennyi különböző skin lesz a játékban a különböző karakterekhez. Ez nem csupán azért lehet fontos, hogy ne ugyanazt a karaktert kelljen a sokszázadik meccsben is néznünk, de a korábban meglebegtetett mikrotranzakciók összegét is befolyásolhatja majd.
A válasz szerint lesz belőlük bőven, egészen pontosan több lesz, mint a Mortal Kombat 9-ben, de annyi nem lesz, mint az Injustice: Gods Among Us-ban. Valószínűleg minden karakter, aki a játék indulásakor elérhető lesz, kap legalább egy alternatív jelmezt, a DLC-karakterek esetében ez még nem biztos.
A másik kérdés, ami felmerült, a PC-s port problémája, ami némi meglepetést okozhat. Azt eddig is tudtuk, hogy a PlayStation 3-as és az Xbox 360-as verziót a High Voltage készíti majd, viszont az csak most derült ki, hogy ők lesznek felelősek a PC-s portért is, így a Nether Realm csak az Xbox One-os és a PS4-es változatot készítik saját maguk.
Mortal Kombat-rajongók, mit szóltok az új fejleményekhez?