Elsőként a Bloomberg számolt be arról, hogy immár három éve fejlesztett a kínai NetEase egy World of Warcraft MMORPG, de végül pénzügyi nézeteltérések miatt összekülönböztek a Blizzarddal, ez pedig gyakorlatilag a projekt végét jelentette. Persze nem szakadt meg minden munkakapcsolat a Blizzard és a NetEase között, hiszen a Diablo Immortalt a két csapat közösen fejlesztette, Kínában pedig épp a NetEase adta ki a játékot hosszas késedelem után, július 25-én - ők adják ki egyébként a World of Warcraft kiegészítőit is az ázsiai országban.
Fontos kiemelni, hogy a Neptune kódnév alatt készülő telefonos World of Warcraft nem a PC-s MMORPG egyszerű portolása lett volna, hanem egy teljesen új játék - erre erősíthetett volna rá az is, hogy a telefonos játék más történelmi korszakban kapott helyet, mint a WoW.
Nyilván nem maradt következmények nélkül a mobilos World of Warcraft spin-off törlése, a hírek szerint a NetEase végül nagyon sok fejlesztőt eresztett szélnek ennek hatására, egy nagyjából százfős csapatot bocsátottak el.
Persze a történetek után sem maradunk teljesen Warcraft témájú mobiljátékok nélkül, hiszen javában készül a Warcraft: Arclight Rumble, ami az ígéretek szerint nem csak egy szimpla Clash Royale-klón lesz. World of Warcraft fronton pedig a következő nagy kiegészítő, a Dragonflight megjelenését várjuk.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.