Hirdetés

Mirror's Edge 2 - ki miatt csúsztunk ennyit?

|

A Mirror's Edge 2 csúszásáért eddig mindenki az Electronic Artsot hibáztatta. Kiderült, hogy semmi közük sem volt a késlekedéshez.

Hirdetés

A DICE egy interjúban elmondta, hogy a Mirror's Edge 2 bejelentésre azért kellett ennyit várnunk, mert nem tudták, hogy pontosan mit is akarnak az IP-vel, nem azért, mert az EA nem adott volna nekik rá pénzt.

Sokan az Electronic Arts-ot hibáztatták a Mirror's Edge következő részének vastag csúszásáért, de most a DICE producere, Patrick Bach elmondta, hogy mi is volt igazából a helyzet. A vezető elmondta, hogy az EA sokáig nem is tudott a koncepció létezéséről, mert maguk a fejlesztők sem voltak biztosak benne, hogy mit akarnak.

"Amíg nem tudtuk, hogy mit is akarunk csinálni és nem éreztük tökéletesnek az ötletet, addig nem is szóltunk az EA-nek. És ahogy az lenni szokott, ha nekünk tetszik valami, akkor az mindenkinek tetszik" - mondta Bach bevallva, hogy ebben az egészben inkább ők voltak a "rossz zsaruk".

Érthető, hogy addig nem kívántak semmit mondani, amíg "nem hittek maguk is a projektben", mert ez a fajta odaadás nélkül ritkán sül el jól egy játék. A Mirror's Edge 2 megjelenéséről egyelőre semmit sem tudunk, sőt, még abban sem vagyunk biztosak, hogy egy reboot, előzmény, vagy folytatás lesz a játékból.

Hamarosan minden kiderül, addig is meséljétek el, hogy ti mit vártok a Mirror's Edge 2-től. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)