Nem volt őszinte a mosolyunk, amikor alig négy évvel a Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots megjelenése után tavaly bezártak a Metal Gear Online szerverek.
Habár az MGO mindössze egy kedves gesztus volt a rajongók fel, egy ajándék, hiszen mi az MGS 4-ért fizettünk (egyedül Japánban lehetett külön megvenni), hiányoztak az akár 16 főt is megmozgató, inkább ésszel, mint erővel vívott összecsapások.
Éppen ezért örömteli, hogy miközben boldog-boldogtalannak a Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain trailert mutogatta, és erényeit ecsetelte, Hide Kojima elárulta, hogy a Los Angeles-i stúdió már javában dolgozik a Metal Gear Online új inkarnációján, a munkálatokba pedig a Kojima Productuon tokiói stúdiója is besegít.
Egyelőre nem világos, hogy az új MGO esetleg az MGS 5 részeként, vagy külön entitásként jelenik-e meg, de borzongatóan jó érzés belegondolni, hogy a hatalmas játéktér, a dinamikus időjárás változás, és a valóságnak megfelelően ketyegő vekker (24 óra a játékban egyenlő 24 órával a játékon kívül) milyen lehetőségeket ad a multiplayert megtervező fejlesztők kezébe.