A Super Bowl alkalmával nemcsak az amerikai foci két döntős csapata, hanem a nagy reklámcégek is a szokásosnál jobban odateszik magukat, hogy a kiemelten értékes reklámhelyeket a nagy eseménynek megfelelő filmekkel tölthessék el.
Így Arnold Schwarzenegger mellett más nagynevű színészek és karakterek is feltűnnek majd a hét végén bemutatásra kerülő reklámokban, egy autógyár például úgy döntött, hogy az Austin Powers humorát is segítségül hívja idei hirdetésében.
Az olyan márkákat, mint a Chevrolet, a Buick, a GMC, vagy épp a Cadillac magában foglaló General Motors tett ki két Twitter-üzenetet, amiben Mike Myers és Mindy Sterling az Austin Powers filmekben eljátszott gonosz szerepeiket, azaz Dr. Genya és Frau Farbissina jelmezét veszik fel újra. A két teaser végén azt a szöveget olvashatjuk, hogy a gonosz visszatért "for good", ami egyszerre azt is jelenti, hogy örökre, ahogy azt is, hogy a jó érdekében.
Pinkies up people. Sunday, February 13, evil is back for good. #everybodyin pic.twitter.com/RPWol7WDHu
— General Motors (@GM) February 7, 2022
Warm up those vocal chords. Sunday, February 13, evil is back for good. #EVerybodyin pic.twitter.com/hXHnnqTRHP
— General Motors (@GM) February 7, 2022
A GM kommunikációjában az utóbbi időben kiemelt szerep jut annak a céljuknak, hogy 2035-re leállítsa a szennyező robbanómotoros járműveinek gyártását és értékesítését, annak érdekében, hogy 2040-re karbonsemlegessé válhasson. Így feltételezhetjük, hogy a reklámjuk is valami ilyesmi üzenetre épül majd, vasárnap éjjel pedig kiderül, hogyan lesz környezettudatos a két gonoszból.
Az Austin Powers filmek rendezője, Jay Roach egyébként azt nyilatkozta korábban, hogy amennyiben Mike Myersnek lenne kedve és ötlete egy negyedik filmhez, ő bármikor szívesen nekivágnak a projektnek. Ám egyben úgy gondolja, hogy Verne Troyer halála után erre nincs sok esély.