Egyelőre túl sok a bizonytalanság a Star Trek franchise jövőbeli mozis jelenléte körül, ellenben tévés fronton sokkal jobb a helyzet. Idén érkezik a Star Trek: Discovery harmadik etapja, de ami még fantasztikusabb hír a vérbeli rajongók számára, hogy elrajtolt a Star Trek: Picard, ráadásul nem is akárhogy.
A CBS rettentő büszke arra, hogy a nyitóepizódot több érdeklődőt vonzott, mint a CBS All Access streamingplatformra készített sorozatok bármelyike, mi több az előfizetők száma is példátlan mértékben növekedett a nyugdíjas Picard admirálisnak köszönhetően. Az eddigi rekordot a Star Trek: Discovery tartotta, ám a The Next Generation és a Voyager stábjából ismert karaktereket felvonultató újoncra 115 százalékkal többen voltak kíváncsiak. Sajnos nem ismertek a pontos számadatok, tehát nem tudjuk, mihez képest javult az eredmény, csupán annyi ismert, hogy a CBS All Access és a Showtime kábelcsatorna előfizetőinek száma együttesen meghaladja a tízmillió főt. Ha pedig ezt összevetjük az amerikai piac más szereplőivel (amerikai előfizetők: Netflix - 61 millió, Hulu - 29 millió, Disney + - valahol 23,2 és 25 millió között) akkor nyilvánvalóvá válik, hogy egyelőre nem tartozik a legnagyobbak közé a CBS szolgáltatása. A Viacommal történt egyesülést követően utóbbi portfóliójával (Nickeloden, BET, MTV, Comedy Central) kiegészülve azért már valós növekedési potenciálról beszélünk, a cég úgy hiszi, 2022-re a CBS All Access előfizetőinek száma (már a Showtime nélkül) elérheti a 25 millió főt.
Mi a magunk részéről eddig teljes mértékben elégedettek vagyunk a sorozattal, olvassátok el Star Trek: Picard kritikánkat, ha még nem tudjátok eldönteni, érdemes-e időt szánni rá. Komoly erénye ugyanis, hogy nem támaszkodik kizárólag az előre megjósolhatatlan hatásfokkal érvényesülő nosztalgiafaktorra.