Odáig nem fajult a helyzet, mint a Squid Game-ben, de a Beast Games (magyarul Beast-bajnokság) versenyzői a körülmények miatt beperelték mind Jimmy Donaldsont, azaz MrBeastet, mind a műsor otthonául szolgáló Prime Video tulajdonosát, az Amazont. A techóriást ez sem tartotta vissza attól, hogy elérhetővé tegye az előfizetők számára a vetélkedőt, és a nézettségi adatok alapján a döntés kifizetődőnek bizonyult.
A Beast Games ugyanis nem kevesebb mint 50 millió nézőre tett szert december 19-ei premierje óta az Amazon szerint, minek eredményeként az 5 millió dolláros főnyereményért zajló vetélkedő lett a Fallout után a Prime Video második legjobb debütáló tartalma 2024-ben.
Az nem világos, hogy az Amazon pontosan mit ért 50 millió néző alatt, jelentheti azt is, hogy ennyien ülték végig a teljes műsort, vagy azt, hogy ennyien néztek bele, de a lényegen nem változtat, a Beast Games óriási siker. Ráadásul nemcsak a nézettsége kiemelkedő, hanem az új előfizetők szerzésében is kiemelkedően teljesített: itt is a második helyen végzett a Fallout mögött. A szolgáltató fontosnak látta még megjegyezni, hogy az 1000 versenyzőt fizikai, szellemi és szociális kihívások elé állító vetélkedőt rendkívül népszerű volt az Egyesült Államokon kívül is, a nézők 50 százaléka a nemzetközi piacról jött, leginkább Indiából, az Egyesült Királyságból és Mexikóból.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.