Az Adult Swimen jelenleg is fut a Rick és Morty negyedik évada, de a rajzfilmsorozathoz érkező mindenféle merchendise termékek pedig már jó ideje ellepték a geek témájú boltok polcait. A sorozat kétségtelenül egyik legfelkapottabb momentuma, amikor Rick uborkává változtatja magát, hogy megússzon egy családi terápiát. A Pringles most a Pickle Rick karakter népszerűségét meglovagolva kezdett közös projektbe az alkotókkal.
A 2020-as Super Bowl második negyede alatt jelenik majd meg az a 30 másodperces reklám, amit a Rick és Morty készítői dobtak össze a Pickle Rick Pringleshöz. Bizony ez egy új, speciális ízvilágú chips lesz, az ikonikus, henger alakú dobozt pedig maga a koviubivá változott őrült tudós díszíti majd. Az együttműködés egész évben tart, tehát az is elképzelhető, hogy egyéb különleges rágcsálnivalók is napvilágot látnak a sorozat karaktereivel.
Arról egyelőre nincs hír, hogy hazánkba is importálnak-e a limitált ideig kapható Pickle Rick Pringlesből.