Közeleg a Pókember: Nincs hazaút, avagy Spider-Man: No Way Home decemberi bemutatója, így nem csoda, hogy teljes sebességre kapcsol a marketinges gépezet, és a létező összes csatornán, minden platformon ezt a filmet próbálja nyomni a Marvel és a Sony is. Ilyenkor persze az árukapcsolások sem maradhatnak el, jól tudjuk ezt már mi is a Star Wars-os hálós narancs és tehéntej óta.
Vannak azonban egészen frappáns reklámmegoldások is, ilyen például a Hyundai alábbi videója.
Ebben a reklámban Peter Parker épp vidéken rejtőzködik, de végül úgy dönt, épp ott az ideje tisztára mosni a nevét, és visszatérni a nagyvárosba. Az ifjú Pókember azonban egy nem várt nehézséggel szembesül: toronyházak híján nincs mire rálőni hálóját, így pedig nincs mit tenni, gyalogolnia kell - persze csak addig, míg fel nem bukkan hű cimborája, Ned, egy új Hyundai autóval.
A Pókember: Nincs hazaút december 16-án fog megérkezni a magyar mozikba.