Hirdetés

Na, Pókember ezért nem indul bevetésre vidéken

|

Az új Hyundai reklám tökéletesen prezentálja, miért lett New York-i szuperhős a barátságos és közkedvelt Pókember.

Hirdetés

Közeleg a Pókember: Nincs hazaút, avagy Spider-Man: No Way Home decemberi bemutatója, így nem csoda, hogy teljes sebességre kapcsol a marketinges gépezet, és a létező összes csatornán, minden platformon ezt a filmet próbálja nyomni a Marvel és a Sony is. Ilyenkor persze az árukapcsolások sem maradhatnak el, jól tudjuk ezt már mi is a Star Wars-os hálós narancs és tehéntej óta. 

Vannak azonban egészen frappáns reklámmegoldások is, ilyen például a Hyundai alábbi videója.

Hirdetés

Ebben a reklámban Peter Parker épp vidéken rejtőzködik, de végül úgy dönt, épp ott az ideje tisztára mosni a nevét, és visszatérni a nagyvárosba. Az ifjú Pókember azonban egy nem várt nehézséggel szembesül: toronyházak híján nincs mire rálőni hálóját, így pedig nincs mit tenni, gyalogolnia kell - persze csak addig, míg fel nem bukkan hű cimborája, Ned, egy új Hyundai autóval.

A Pókember: Nincs hazaút december 16-án fog megérkezni a magyar mozikba.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)