Még 1975-ben alapította meg George Lucas az Industrial Light & Magicet, ami azóta a Lucasfilm összes mozijának látványvilágért felelős. A vizuális effektekkel foglalkozó cég nemrég közzétett egy videót, amelyben a The Mandalorian munkálatairól mesélnek egy keveset. Azt is elárulják nekünk a szóban forgó anyagban, hogy milyen technológiával készültek el a sorozat gyönyörű tájai, látványos helyszínei.
Kiderült, hogy az Epic Games-féle Unreal Engine-nel készültek el a The Mandalorian szettjei, a szakemberek szerint pedig az elsősorban videojátékokhoz használt grafikus motor teljesen átírta azt, ahogyan eddig a zöld hátteres felvételeket elképzeltük.
A technológia azért formabontó, mert a sima zöld hátteres megoldással szemben az Unreal Engine által életre keltett környezetet hatalmas LED kijelzőkön már a felvétel helyszínen ki tudták vetíteni, tehát élőben látható volt, hogyan is fest majd a kész anyagon az adott jelenet. Ez értelemszerűen a színészeknek is rengeteget segített, hiszen nem kellett kizárólag a képzeletükre hagyatkozniuk, mikor bele akarták élni magukat egy zöld háttér előtt rögzített jelenetbe.
Elég hosszú út vezetett idáig onnantól kezdve, hogy évtizedekkel ezelőtt még kézzel festett háttereket használtak a filmkészítők, abba pedig belegondolni is szédítő, pár év múlva hol tarthat majd a jelenlegi technológia.