A BioWare Edmonton és Montreal vezető menedzsere, Aaryn Flynn időről-időre benyög olyanokat, amitől felkúszik a szemöldökünk a fejünk búbjáig. Így volt ez például azzal is, hogy már játszható állapotban van a sajtó által Mass Effect 4-nek nevezett új Mass Effect projekt és ez hatványozottan igaz Flynn legújabb információjára is.
Flynn a NeoGAF fórumán erősítette meg újra, amit egyszer már megemlítettek, hogy a Mass Effect fejlesztése során csakis a PC, PlayStation 4 és Xbox One platformokra összpontosítanak, az indok pedig a lehető legegyszerűbb: így a hardverekben rejlő lehetőségekre tudnak koncentrálni és nem kötik őket olyan technológiai korlátozások, mint például az első Mass Effect esetében.
A menedzser azt is hozzátette, hogy bár az összes új játékuk a Frostbite motort használja, a Mass Effect (valamint az új IP-jük, amiről még nem akart bővebben beszélni) felhasználja a Dragon Age: Inquisition néhány technológiáját, például a hatalmas, bejárható területeket. Ugyanakkor ez nem azt jelenti, hogy a kettő játék egyforma lesz, a következő Mass Effect visszanyúl majd a korábbi részekhez, a gazdag múltjából építkezik (itt hozta fel példaként a Mako visszatérését). Flynn elismerte, hogy nagyon büszkék a DA:I sikereire, de nem lesz belőle sablon, amit a többi játékukhoz felhasználnak.
Ti mit vártok a következő Mass Effecttől?