Nagy sikerrel zárult annak idején a Kingdom Come: Deliverance Kickstarter kampánya. A Warhorse csapata egy olyan játékot álmodott meg, ami a középkorban játszódik, és mentes minden fantasy elemtől.
Emellett azt is szeretnék, ha a kardpárbajok a lehető legvalósághűbbek lennének, így mo-capet használnak a mozdulatok rögzítéséhez. A dolog nem egyszerű, a hitelesség érdekében próbáltak valódi kardokat használni, de azzal nyilván nem tudták egymást leszúrni, és úgy nem volt az igazi. A kardozásról beszélnek az alábbi, több mint tíz perces videóban, ami egyrészt a kulisszák mögé enged betekintést, másrészt mutat némi játékmenetet is. (Érdekes, hogy legutóbb is ez volt a téma.)
A csapat a Eurogamernek elmondta, hogy egyelőre tárgyalnak a kiadókkal, forgalmazókkal a dobozos kiadásról. Egyik potenciális partnerük azt szeretné, ha a PC-s és a konzolos változatot egyszerre adnák ki, így annak ellenére, hogy a PC-s már nyáron megjelenhetne, lehet, hogy halasztani fogják. Legkésőbb az év végéig biztosan meg fog jelenni. Az EG egyébként kipróbálta a játékot, és több mint fél óra játékmenetet rögzített a béta változatból; ha kíváncsiak vagytok arra, milyen lesz, nézzétek meg.