A PlayStation 4 egyik nyitócíme - és összességében egyik leginkább várt, legdurvábbnak ígérkező cím - a Killzone: Shadow Fall, ami olyan a PlayStationnek, mint a Halo az Xboxnak (tehát egy exkluzív sci-fi FPS, amire vakon ugranak a rajongók, érthető okokból).
A Guerilla Games a játék hivatalos honlapján emelte ki a multiplayer legfontosabb feature-jeit, ezek pedig a következők:
Játékos mechanika: Az egyjátékos kampányban megjelenő játékosmechanikák nagy része már multiplayerben is elérhető. Ezek között szerepel a fedezékrendszer, amivel becsúszhatunk, kihajolhatunk, átugorhatunk a fedezékek felett, valamint a csúszás mechanikája is. Emellett a brutális közelharci rendszer a leugrós támadásokkal lett bővítve, ahogy az az egyjátékos módban látható.
Fegyverek: A többjátékos módban 22 különböző fegyver van, melyek mindegyike a kezdetektől választható. Kulcsfontosságú, hogy mennyire tudod elsajátítani ezeket, mivel minden fegyver dinamikája merőben különböző.
Kiegészítők: 19 különböző fegyverkiegészítő érhető el a multiplayerben, amiket bizonyos kihívások teljesítésével lehet feloldani. Ezek segítségével a fegyverek funkcionalitását lehet különböző módokon fejleszteni, a fejlettebb távcsövektől az új lőszertípusokon át a másodlagos tüzelési lehetőségekig. A játékstílusunkhoz illő kiegészítők alkalmazásával nagyban növelhetjük hatékonyságunkat.
Kasztok és képességek: Három egyedi kaszt és 12 egyedi különleges képesség van a többjátékos módban. Minden kaszt legfeljebb két különleges képességgel fejleszthető. Hogy mik ezek a kasztok, azokról az elkövetkezendő hetekben tudhatunk meg többet, de lesz lerakható születőhely is.
Egyedi Warzone-ok: A Warzone-ok a maguk rotálódó küldetéstípusaival és felturbózott testreszabási lehetőségekkel térnek vissza. Összesen nyolc küldetéstípus van, melyek közül négy vadonatúj. Ami viszont fontosabb, hogy ezeket a módokat szíved szerint módosíthatod, megoszthatod kedvenc beállításaidat a közösség többi tagjával. Gyakran emeljük majd ki a népszerű és érdekes, közösség által készített Warzone-okat.
Combat Honorok: A Combat Honorok ideiglenes bónuszok, amiket egy kör alatt szerzett pontszám elérésével aktiválhatunk. Ezen bónuszok addig maradnak aktívak, ameddig játszunk - ha vége a menetnek, a Combat Honorok elvesznek. Ezek alatt például a mozgási sebesség megnövekedését, a fegyver visszarúgásának csökkenését kell érteni.
Megjelenés utáni támogatás: A fejlesztők szeretnék, ha a multiplayer élmény mindig friss maradna, ezért fizetős DLC-k formájában adják majd hozzá az új testreszabási lehetőségeket és játékmenetbeli változásokat. Ugyanakkor az összes DLC pálya ingyenes lesz, hogy a játékosbázis ne szakadhasson szét.
Eddig hogy tetszik a Killzone: Shadow Fall multija?