A DayZ alfatesztben már leírtam, hogy a DayZ a leghibátlanabb hibás dolog a világon, amit a mai napig tartok. Azóta viszont rengeteg új dolog került bele a játékba, melyik mindegyike egy kicsit közelebb vitt minket az igazságoz, és amivel elérte, hogy mára több millióan játszanak a DayZ-vel.
Mindez Dean Hall ötletéből született. Az új-zélandi katonából lett játékfejlesztő egy tréningprogramként készítette el az akapokat, az ötlet, hogy ebből egy zombikkal súlyosbított túlélőjáték lesz, csak később jött. A mod elképesztő sikere után a Bohemiával karöltve nekiálltak az egyedülálló változat elkészítésének, ami tavaly decemberben fel is került a Steam Early Access-re. Azóta rengeteg frissítés és javítás érkezett és lassan a játékosbázis is kétmillió fölé csúszott.
Itt vagyunk most. A DayZ egy szép ígéret, ami előtt még nagyon hosszú út áll, de ennek ellenére minden mozzanatát kritikus szemmel követi a játékostársadalom. Sokan elégedetlenek a dolgok menetével, mások szerint jó irányba tartunk, csak lassan, megint mások pedig türelemmel várják, hogy beérjen a projekt. Az viszont senki számára sem lehet kérdés, hogy a DayZ az utóbbi évek leginnovatívabb kezdeményezése, ami előtt fényes jövő áll.
Kapcsolatba léptünk Dean Hallal, hogy kifaggassuk a játék múltjáról, jelenéről és jövőjéről, és arra gondoltunk, hogy most titeket is bevonunk a mókába. Tudni szeretnél valamit a játékról vagy magáról a fejlesztésről? Esetleg személyesen Dean Halltól kérdeznél valamit? Kíváncsi vagy, hogy mit tartogat a jövő a DayZ számára? Itt a lehetőség, hogy választ kapj a kérdéseidre.
A hozzászólások között feltehetitek a kérdéseiteket (a kommentben legyen benne, hogy KÉRDÉS), mi pedig a legjobbakat kiválogatjuk és belefűzzük az interjúba. Jól hangzik, nem?