Noha egyre többen vándorolnak át különböző streaming platformokra, a YouTube népszerűsége még mindig elképesztő méreteket ölt, és az év végéhez közeledve ismét egy kis videóban foglalta össze cég, hogy miket néztünk idén a legtöbbet. Egészen meglepő fordulat, de ebben az évben nem a Fortnite volt a legnagyobb érdeklődést vonzó játék
Az év végi összesítőbe az öt legnépszerűbb játék került be, melyek sorrendje ugyan valamelyes kiszámítható, de azért egy kis meglepetést mégis okozott a végeredmény. Sereghajtóként a Roblox lohol, amely a fiatalabb generáció megszólításával 29,6 milliárd megtekintést produkált; a dobogóról épp hogy leszorulva a Garena Free Fire mobilos battle royale játékot találjuk, ami 29,9 milliárd kattintást gyűjtött; harmadik helyen a Rockstar áll a Grand Theft Auto V-tel, ami a jelek szerint képtelen népszerűségéből veszíteni és 36,9 milliárdszor döntöttek mellette a nézők. Idén csak másodikként kulloghat a Fortnite, ami még így is elképesztő, 60,9 milliárdos nézettséget produkált, de az abszolút győztes Minecraftot nem tudta beérni, ami 100,2 milliárd megtekintéssel toronymagasan emelkedik ki a mezőnyből. Ha a teljes összesítőt néznétek meg, akkor alább a videó:
Ti melyik címmel foglalkoztatok idén a legtöbbet?