Nyílt titok, hogy a Sam Raimi-féle Pókember-trilógia az eredeti tervek szerint folytatódott volna, a 2007-es harmadik epizód gyenge szereplése és negatív kritikái viszont arra késztették a Sony-t, hogy inkább rebootolja a hálószövő kalandjait. Így készülhetett el A csodálatos Pókember első része Andrew Garfield főszereplésével. A 2000-es években borítékolható volt, hogy szinte minden képregényes mozifilm kap egy videojáték-adaptációt is, ez pedig természetesen a Pókember 4 esetében sem lett volna másképp.
Nemrég pedig ki is derült, hogy nagyjából hogyan festett volna a Spider-Man 4 videojáték, illetve mik lettek volna az alapjai, hiszen abban a prototípusban, amit egy fejlesztői Wii konzolon találtak, még csak két eléggé üres pálya és pár alapfunkció volt elérhető. Az alábbi videóban megnézhetitek, hogyan is festett a hangsúlyozottan nagyon korai szakaszában járó Spider-Man 4 játék, amit a Eurocom fejlesztett.
Érdekesség egyébként, hogy a szóban forgó Spider-Man 4-et az emulátorok Dead Space: Extractionként ismerik fel, szóval több mint valószínű, hogy az ugyancsak a Eurocom által készített, de valóban meg is jelent Wii-s Dead Space játék motorját használta a Spider-Man 4 is.
Négy képet is tudunk nektek mutatni a játékról: