Amíg várunk a következő Mario-játékra, addig is rengeteg minden lehet még kisajtolni a régi klasszikus részekből is. Játszhatjuk őket 60 fps-sel, kiakaszthatjuk őket néhány perc alatt, de akár tanulhatunk is belőlük. Legutóbb egy ismeretterjesztő műsorban használtak egyet példaként a bolygók gravitációs erejének kiszámításához.
A Space Time nevű műsorban azt a kérdést tették fel, hogy vajon meg tudjuk-e állapítani, melyik bolygón játszódik a Super Mario World. Ezt az alapján próbálták meg kiszámolni, milyen magasra ugrik Mario (a saját magasságához képest), illetve mennyi idő alatt éri el az ugrása legmagasabb pontját.
Arra jutottak, hogy ahhoz képest, hogy Mario milyen magasra ugrik, nem hogy kisebb lenne a játékbeli gravitáció, mint a Földön tapasztalt, hanem valójában annak nagyjából nyolcszorosa. Ehhez pedig nem csupán Roberto Carlos fénykorát is lepipáló lábizmokra volna szükség, de az is problémát okozna, hogy az emberi szív nem tudna vért juttatni az agyba ekkora gravitációs erő mellett.
Ráadásul a naprendszerünkben nincs is olyan bolygó, ahol ilyen körülmények lennének, sőt, ekkora gravitáció inkább csillagok felszínén, vagy szilárd felszínnel nem rendelkező gázóriásokon szokott előfordulni. A videóban végigkövethetitek, hogyan is jutottak el erre a végeredményre.